Danas je održano 67. po redu zasedanje Opštinskog veća opštine Priboj, na kome su donete neke od suštinskih odluka za unapređenje obavljanja komunalnih delatnosti ali i javnog prevoza na teritoriji opštine Priboj, koje su sada usklađene sa krovnim zakonima države.
Današnjem zasedanju prisustvovali su i predstavnici inspekcijskih službi Opštinske uprave Priboj, komunalni i saobraćajni inspektori. Predsedavajući Veća, predsednik opštine Priboj Lazar Rvović rekao je povodom prve tačke dnevnog reda Predloga odluke o komunalnim delatnostima, da se na jednoj ovakvoj odluci dugo i studiozno radilo i da će kao takva služiti kao osnov za unapređenje komunalne delatnosti ali i zaštite životne sredine na teritoriji opštine Priboj. Konstatujući da se radi o dobroj odluci, predsednik Opštine i članovi Veća saglasili su se da nadzor isnpekcijskih službi morati biti povećan i efikasniji, pogotovo u letnjem periodu. Odlukom o komunalnim delatnostima utvrđene su osnovne odredbe i istom se prvi put regulišu na najbolji način prave i obaveze vršioca i korisnika komunalne delatnosti. Precizno je određeno kome se poverava obavljanje delatnosti, uslovi i način odrganizovanja komunalnih delatnosti, utvrđivanje cene kao i neke posebne odredbe. Odluka je usklađena sa važećim Zakonom o komunalnim delatnostima 88/11.
Utvrđen je i Predlog odluke o javnom prevozu putnika na području opštine Priboj, koja se takođe usklađuje sa važećim zakonskim aktima. Izmene su napravljene kod naziva linija, tako da su pobrojane linije i autobuska stajališta, ali su i precizno definisani linijski i vanlinijski prevoz, uslovi za određivanje stajališta i način poveravanja obavljanja javnog linijskog prevoza putnika, nadzor, kaznene odredbe i prelazne i završne odredbe.
Dnevni red sednice možete pogledati ovde.