Javna nabavka administrativnog materijala oblikovana u dve partije: Partija 1. kancelarijski materijal, Partija 2. toneri za štampače i fotokopir aparate

Javna nabavka administrativnog materijala oblikovana u dve partije: Partija 1. kancelarijski materijal, Partija 2. toneri za štampače i fotokopir aparate, redni broj JN 1/2017.
Poziv za podnošenje ponuda možete preuzeti ovde.
Konkursnu dokumentaciju možete preuzeti ovde.
Pitanja i odgovore možete preuzeti ovde.
Obaveštenje o produženju roka možete preuzeti ovde.
Izmenu konkursne dokumentacije možete preuzeti ovde.
Odluku o dodeli ugovora možete preuzeti ovde.
Obaveštenje o zaključenom ugovoru: Partija 1 možete preuzeti ovde.
Obaveštenje o zaključenom ugovoru: Partija 2 možete preuzeti ovde.

OPŠTI PODACI O JAVNOJ NABAVCI
1. Podaci o naručiocu: Opštinska uprava opštine Priboj
Adresa: „12. januar" br. 108
Internet stranica: www.priboj.rs
PIB: 101207254
Matični broj: 07158289
Šifra delatnosti: 75110

2. Vrsta postupka javne nabavke: Za predmetnu javnu nabavku sprovodi se postupak javne nabavke male vrednosti u skladu sa članom 39. Zakona o javnim nabavkama („Sl. glasnik RS“ br. 124/ 12, 14/15 i 68/15), radi zaključenja ugovora sa izabranim ponuđačima.

3. Predmet javne nabavke JNMV br 1/17 : dobra –Nabavka administrativnog materijala oblikovana po partijama:
1.kancelarijski materijal;
2.toneri za štampače i fotokopir aparate

4. Kontakt: Služba za javne nabavke tel: 033 2451-341-lokal 138, e-mail: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.