banner-mosi2018

У Прибоју отворена експозитура Поштанске штедионице

Поштанска штедионица а.д. Београд, бренд из сектора банкарских услуга са традицијом дугом читав век, чији је корисник скоро сваки други грађанин у земљи, данас је отворила експозитуру у Прибоју. Банка је на тај начин проширила своју регионалну заступљеност, а осим у Прибоју, отворене су још две експозитуре, у Новој Вароши и Пријепољу.

otvaranje banke postanska stedionica

Симболичним пресецањем врпце, које су обавили члан Извршног одбора Поштанске штедионице, Бојан Кекић и председник општине Прибој, Лазар Рвовић, званично је почела са радом нова експозитура, у Новом Прибоју, у улици Меше Селимовића бр.2.
Како је рекао шеф експозитуре ове банке у Ужицу, Миленко Јанковић, све ове активности усмерене су у циљу приближавања производа и услуга Поштанске штедионице грађанима корисницима и будућим клијентима. Он је подсетио да је банка Поштанска штедионица, једина државна банка која је 100 % у државном власништву, са широком палетом производа и услуга, намењених како становништву, тако и привреди.
Председник општине Прибој, Лазар Рвовић, захвалио се на томе што је општина Прибој једна од општина у којима почиње са радом експозитура, што је повезао са стратешким опредељењем Владе Републике Србије, да од Прибоја поново направи стратешки важан град и индустријски центар. Он је рекао да је Поштанска штедионица, пета банка у Прибоју, што је добро за привреду и предузетнике, али и да конкуренција подстиче на боље и јефтиније услуге у овом сектору.
"Општина Прибој је добила једног поузданог и доброг партнера, што је генерално добро и за државу, јер сви смо добили нашу банку.", рекао је Рвовић, пожелевши новим партнерима успех у раду, тако што ће показати да држава може да има најбољу банку.
Отварању експозитуре у Прибоју присуствовао је велики број грађана, привредника и представника локалне самоуправе. У Прибоју, који са 14 месних заједница и 33 несеља броји око 27.133 становника, Банка отварањем експозитуре потврђује своју стратегију посвећености и оријентацији ка клијентима у пружању пуног партнерства и подршке у реализацији производа и услуга, обзиром да су до сада њени корисници морали да путују око 65 км до најближе експозитуре.